tisdag 1 februari 2011

en vecka

Usch nu är det nästan en vecka sen jag tränade. Hade tänkt att träna idag men det blir det ju inte. Dels för att jag är sjuk och så ska jag ju jobba i eftermiddag.
Jag hoppas att jag har blivit frisk tills på torsdag så jag kan gå på pumpen som jag har bokat.

Igår kväll vaxade Daniel vårat köksbord en gång. Vi ska göra det 1 gång till sen kan vi börja använda det.
Idasg ska Nova till Marita när jag ska jobba så hämtar Daniel henne där när han har slutat.
Det är tur man har sånt undrebart folk runt sig som alltid ställer upp. Ni är guld värda.
Nova tycker om att va med Marita med. Igår kväll när vi kom från dagis så mötte vi Marita på vägen hem och då sträkte sig Nova till henne och ville gå med henne hem. Hon ville inte komma tillbaka till mig sen. Hon är så söt min lilla trollunge.
Nu ligger hon i mitt knä och håller på att somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar