söndag 13 februari 2011

Ny säng

Idag på förmiddagen gjorde vi inte så mycket. Jag plockade lite här hemma bara och daniel grejade med datorn. Sen kom peter och Marita hit så gick vi ut och gungade med Nova en stund. Så tog Peter och Marita med Nova ut och gick en promenad och jag och daniel åkte till Sanna och kenneth. Där hämtade vi en ny säng åt Nova. Så åkte vi hem och hämtade Nova hos mamma och så åt vi lite. Sen satte vi ihop Novas säng och la upp den gamla på vinden. Så nu sover Nova i den sängen hon blev jätte glad. Nu har jag badat och läst lite ska gå och läggs mig i min ren bäddade säng. Det finns inget bättre än när det är nya sängkläder i sängen och gå och lägga sig ny duschad. Hade gärna bäddat rent varje dag för att få känslan. Tänk vilka enkla små saker man igentligen uppskattar. God natt på er.

Posted from Blogium for iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar