torsdag 31 mars 2011

Dagen

Igår va jag ledig. Jag va och fixade bilen lite finns dock lite mer som måste fixas innan besiktningen och sommaren. Sen började jag och daniel titta på film. Halv 11 ringde mamma och bad mig komma dit. Där va jag till nästan klockan ett. Sen tittade vi färdig på det sista på filmen. När klockan ringde halv 7 va jag ganska trött kan jag säga. Men det va bara att gå upp och göra sig i ordning.
Börja jobba 9 slutade klockan 2 och det va skönt. Daniel hade börjat med maten när jag kom hem. Negjimije kom hit en sväng med.
Sen vid 4 gick jag och hämtade albin på fritids för mamma va hos anton som är inlagd.
Så kom Angelica och fikade lite och så. Jag plockade hennes ögonbryn med.
Sen tittade jag och daniel på film. Nu ska jag gå och lägga mig.
Här på gården har varit fullt pådrag med poliser idag med.
Vilken dag nu är jag trött.

Posted from Blogium for iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar