söndag 20 mars 2011

Slut på helgen

Denna helgen har vi jobbat.
Igår jobbade Daniel kväll och idag jobbade han förmiddag.
Jag gick upp och körde honom till jobbet på morgonen.
Va hemma strax förre 7 och då Städade jag och så. Jag hann med massor för Nova sov ända till 9 så jag hade två timmar att fixa för mig själv.
Det va bara dammsuga jag inte ville när hon sov om hon skulle vakna så det gjorde jag när hon hade kommit upp.
Hon va jätte gosig idag på morgonen. Frågade efter pappa va det första hon gjorde med.
Jag började inte jobba förrän 12 idag så vi fick lite tid hemma jag och Nova.
Sen hämtade jag henne vid 6 på dagis när jag hade slutat.
Dom satt och åt när jag kom.
Sen åkte vi hem och lagade mat. Blev kycklingwraps idag. Så tittade vi på en film med.
Det har varit en ganska skön helg på jobbet denna helgen det har varit smått med folk hela tiden. Det blir så tråkigt annars.

Imorgon är det Albins födelsedag. Han blir hela 10 år.
I år är det många som fyller jämt i våran familj,
Ska till läkaren i morgon med. Får väl se hur det går hoppas att det går bra.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar