fredag 11 mars 2011

Fredag

Idag gick jag och Nova upp vid halv 9. Då tittade vi lite på tv och gjorde oss i ordning. Sen strax efter halv 10 gick vi till mamma och hjälpte henne att greja och flytta möbler. Vid två hämtade jag daniel på jobbet. Nova va kvar inne hos mamma då. Vi åkte in till stan och handlade lite. Så åkte Marie och Emma med oss hem. Sen gick jag in till mamma och hämtade Nova.

När vi kom hem så somnade Nova ganska fort så då plockade jag bort lite leksaker som hon inte använder längre och ställde upp på vinden och så städade jag där inne hos henne så flyttade jag hennes kläder från byrån till garderoben och flyttade lite sängkläder till byrån och så hängde jag tvätt och tog disken.
Sen åkte jag till torp för jag skulle hämta Stefan där vid 7 så körde jag hem honom och så klippte jag honom. Jag och Nova köpte med oss mat på hem vägen.
Nu har vi tittat på en film och daniel somnade i soffan. Så nu ska jag med sova. Jag hoppas att jag inte har så mycket träningsvärk kvar i morgon. Idag har jag verkligen haft träningsvärk.
God natt sov gott!

Posted from Blogium for iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar