onsdag 9 mars 2011

Träning

Idag har jag först jobbat. Jag började halv 9. Då städade jag golven. Sen har det varit en väldigt lugn dag på jobbet. Inte så mycket att göra vilket kan bli ganska långtråkigt. Men jag fixade lite i våra korgar.
Sen åkte jag och hämtade Nova på dagis. Så gick vi till Peter och Marita en snabb sväng. Så skickade Negjimije meddelande och ville ha kaffe så hon kom hit en stund.
Nova åkte med mamma och Albin till bowlingen och jag åkte till gymmet.
Det va skönt att träna igen har inte varit där på säkert en månad. Så det kändes bra.
Så gick jag hem till mamma sen och fick lite mat och kaffe.
Nu är vi hemma igen och Nova har jag lagt för att sova.
Mamma kommer hit sen när jag ska hämta Daniel på jobbet.
Men det är en timme kvar tills dess.

Jag ska jobba i morgon med. Så skönt att göra förmiddag och sluta tidigt.
Sen ska jag va ledig i över en vecka. Jag har semester nästa vecka så jag jobbar bara helgen nästa vecka.
Så vi får väl se vad jag och Nova hittar på i veckan. Jag hoppas på fint väder så vi kan va ute och leka massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar