tisdag 22 mars 2011

Tisdag

Igår fyllde min lillebror Albin 10år.
Vi gick upp ganska lagom tid igår.
Vid 11 åkte jag till läkaren. Jag fick nytt recept till håret och så sa hon att jag ska gå till deras arbetsterapeft och få hjälp med mina händer.
Sen åkte jag hem och hämtade Nova så åkte vi till Semira. Där hämtade vi en kanin åt Albin och så fick vi fika.
Sen åkte vi hem och lämnade av kaninen och hämtade Daniel så åkte vi till Trollhättan och köpte en högtalarkabel.
Sen körde jag Angelica till jobbet.
Så hem och laga mat oph så.
Så kom Negjimije hit en sväng och drack lite kaffe.
När hon gick så gick jag och Nova för att fira Albin.

Idag gick vi upp strax efter 7 hela familjen det är inte så vanligt.
Så kom Negjimije så åkte vi och handlade lite.
Sen va det dags att åka till dagis och jobbet.
Nu ska jag snart hämta Daniel på jobbet.
Sen blir det att sova tidigt, ska upp och jobba i morgon på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar