tisdag 8 mars 2011

Vårkänsla

Man får riktigt mycket vårkänsla nu när det varit så fint väder. Man längtar bara ännu mer till sommaren. Jag läntar riktigt till semestern framför allt då vi ska åka till min syster i skellefteå där jag inte varit på många år nu och Nova och Daniel har aldrig varit där så det ska bli så kul och
jag önskar att det vore sommar nu.

Idag har vi haft utbildning på jobbet. Det va skokunskap och sportskor.
Sen åkte jag hem och bytte en lampa på bilen. Sen ville Daniel att vi skulle åka till torpa för att våran dator och en data mus hade kommit dit nu. Så vi åkte dit och hämtade det och köpte hem lite frukost och varsin semla. Det är ju trots allt semle dagen idag.
Sen började jag jobba vid 2 igen och kom hem för en stund sen. Idag har varit en väldigt lugn dag på jobbet.
I morgon jobbar jag bara till 2 och det ska bli skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar