torsdag 10 maj 2012

Dags att sluta med nappen

Idag på morgonen bestämde jag mig att det är dags för Nova att sluta med nappen och snutten. Hon blev verkligen arg på mig då jag tog dom. Plockade bort alla nappar jag hitta. Hon skrev verkligen i typ en halv timme. Sen gick hon med mig till affären och då va hon lugn och glad. Sen när vi kom hem så börja hon gråta och skrika igen. Hon gick in på ditt rum och letade som en galning efter en napp och hittade självklart en. Då kom hon ut ur sitt rum och tittade argt på mig då tog jag den med då blev hon jätte arg igen. Slog på mig och skrev att det inte är dags att sluta med nappen. Sen kom Helen och Alice hit då lugnade hon sig igen. Sen när dom gick så va det samma sak igen och då väldigt trött med. Efter vi hade ätit mat Så gick vi ut och gick till Helen en stund. Nu är hon jätte ledsen för att hon inte får sin napp. Jag hoppas att hon snart somnar så jag med kan sova.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar