lördag 5 maj 2012

Helgen

Igår slutade jag tidigt så jag åkte och hämtade Nova på dagis. När jag kom så låg hon och sov.
När vi kom hem så plockade vi lite och sen kom Helen och Alice typ samtidigt som Daniel kom. Vi drack lite kaffe och så. Så kom mamma och Albin och en jobbar kompis till mamma. För hon skulle kolla på Novas gamla barnvagn. Så ringde negjimije och fråga vad vi gjorde och om hon fick komma. Så hon kom sen med. När mamma och dom hade åkt så lagade Daniel mat och så kollade vi på en film. Sen va klockan massor så negjimije åkte hem och jag gick och la mig.
Nova fick hög feber igår med, 40 grader hade hon. Hon låg och snurrade runt i sängen hela natten sen och vaknade och ville ha vatten då passade jag på att ge Alvedon igen så sen sov hon lite bättre. Hon har haft feber även idag så jag hoppas att det går över fort nu så vi inte behöver va hemma från jobbet till veckan.

Idag har vi iaf varit hos mamma. Mamma bjöd på mat blev grillat :)
Sen fikade vi efteråt. Helena va också med. Det va jätte trevligt. Sen vi kom hem så har jag tvättat och städat lite men får fortsätta imorgon om Nova tillåter det. Hon vill gärna att man sitter i soffan med henne nu när hon är sjuk. Så har vi tittat på en film jag och Daniel. Nova somnade i början av filmen men vaknade igen vid slutet. Nu har hon fått Alvedon och ligger i sängen och ska sova.
Jag ska med lägga mig nu blir att läsa lite sen sova.

Natti Natti


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar