lördag 12 maj 2012

Lördag


Igår så hade dagis stängt. Mamma va snäll och passade Nova då vi jobba.
Så på morgonen så åkte jag och lämnade Nova och sen åkte och jobba. När jag slutade vid 3 så åkte jag och hämtade daniel som slutade kvart över 3. Så åkte vi hem till mamma och hämta Nova. Hon sov när vi kom. När hon vaknade va hon lite sur och ville ha nappen. Men det gick över ganska snabbt.
Så åkte vi och handlade för daniel ville ha tacos. När vi va på väg hem så ringde Helen mig och frågade om jag kunde köra henne till jourcentralen. Så jag åkte hem och lämnade Nova och daniel och plockade in alla saker sen åkte jag och hämtade Helen. Alice hade öroninflammation så blev att åka till Apoteket med. Sen körde jag hem dom och åkte hem och lagade mat.
När Nova skulle sova så gick det mycket bättre igår hon frågade inte ens efter nappen.
Men idag på morgonen så ca hon jätte trött och ville inte gå upp när vi skulle göra oss iordning för att åka till dagis. Hon ville inte ha kläder och bara skrev och va jätte arg för att hon inte fick nappen. När vi km till dagis så blev hon jätte ledsen då jag skulle gå och vägrade att släppa mig. Men det hade gått över ganska fort.
Idag lunchade jag med Mattias och Susanne med som va ute på överby.
När jag hämtade Nova sen så va hon jätte glad. Hon frågade om jag hade nappen med mig och jag sa nej så va det inget mer med det.
Fick veta med att hon älskar oliver och fetaost för det hade dom ätit idag på dagis.
Så åkte vi och köpte lördags godis sen åkte vi hem.
Helen, Alice och Sofia kom hit en stund med.
När dom hade gått så gick Nova och duschade och jag körde lite Zumba och sen även yoga. När jag gick och duschade så somnade Nova i soffan så det va inget skrik för nappen ikväll heller :)

Nu ska jag läsa lite sen sova. Jobb i morgon med.

Natti natti

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar