måndag 21 maj 2012

Måndag

Idag har jag jobbat hela dagen. Nova va så glad så när hon skulle till dagis idag på morgonen. Hon sa att hon tycket det va så skönt att solen va framme.

Idag kom våra chefer och hälsade på oss med och gjorde mig på dåligt humör. Men det gick över ganska fort.

När jag hämtade Nova på dagis va hon jätte trött och gnällig för hon va så trött efter att ha varit ute hela dagen.
Men när vi kom hem så gick det över.
Nu har jag kört ett Zumba pass här hemma och duschat. Nova duschar fortfarande men snart blir det att gå och lägga sig. I morgon är det personalmöte på morgonen och sen jobb hela dagen.

Min kära storebror kom och hälsade på mig på jobbet idag på morgonen och köpte skor som han ska ha till Turkiet nästa vecka.

Hoppas alla haft en bra dag! Natti natti :)


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar