söndag 20 maj 2012

Helgen

I fredags när jag slutat så åkte jag hem och hämtade Daniel och Nova. Daniel skulle till systemet och så köpte vi med oss ett par hamburgare från mc Donalds. Så körde vi Daniel till hans jobbar kompis i vargön. Sen åkte jag och Nova hem. Strax efter att vi hade kommit hem så kom Helen och Alice. Sen kom även negjimije. Vi gick till affären och köpte mat och annat gott. Så gjorde vi hemma gjord pizza. Vi provade mina spel jag fått med. Negjimije åkte inte förrän typ 1 på natten så vi hade verkligen en helkväll.

Igår så gjorde jag och Nova inte så mycket på morgonen. Vi pärlade lite och sen gick vi ut. Nova cyklade till lekplatsen så va vi där en stund sen tog vi en promenad. När vi kom hem så målade vi lite och så. Sen kom även Daniel hem. Strax efter det kom även Andreas och Angelica hit. Sen lagade vi mat och tittade på en film.
Idag städade jag lite på morgonen. Sen gjorde jag och Nova en hallonpaj. Daniels kusiner kom hit en stund. Sen åkte vi på kalas hos mamma. Där fick vi grillar till mat. Farmor och farfar va med där.
När vi kom hem så tog jag en joggingtur Nova va med och satt i sulkyn hon skulle absolut med. Innan vi ens kommit halvvägs så skulle vi gå hem då hade hon tröttnat. Sen hemma gjorde jag lite övningar och ett yoga pass. Nu ska jag sova imorgon ska jag upp till jobbet så nu säger jag god natt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar