tisdag 15 maj 2012

Tisdag, ledig dag

Idag har jag varit ledig. När jag vaknade så åkte jag direkt till toveksbil för att byta en list på bilen som jag hade tid för. Det gick ganska fort så jag väntade kvar där. Sen när jag kom hem så plockade jag lite ch så. Så åkte daniel till jobbet. Jag och Nova provade några av de nya spelen som vi fick med på demo skivan på ps3 move. Nova tyckte att det va jätte roligt. Sen började det åska så vi stängde av allt och så gick vi till affären och köpte mjölk. Strax efter att vi hade kommit hem så kom mamma och Albin hit. Dom stannade hela eftermiddagen. Jag klippte Albin med. Sen lagade jag mat och Albin tjatade om att han med ville ha så gjorde mat åt dom med så då stannade dom en stund till. Lagom till maten va klar så kom negjimije hit med. Sen åkte mamma och Albin strax före 7 tiden. Negjimije stannade en stund och vi satt och pratade och kollade lite på gamla kort. När hon åkte så körde jag ett Zumba pass och lite andra övningar. Nu har jag precis duschat och ska gå och lägga mig. Är så stolt över min dotter med som har slutat att gnälla om nappen. Förut innan hon gick och la sig så sa hon inget tjat och skrik om nappen jag har slutat med nap och snute nu. Jag trodde att det skulle va mycket jobbigare och ta längre tid innan hon sluta tjata om den men är sp glad att det inte gjorde det. Nu säger jag god natt och kryper ner i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar