måndag 31 januari 2011

sista Januari

Idag är det sista dagen på denna månaden. Vart tar tiden vägen igentligen.
Idag har jag jobbat och blir att jobba lite extra i morgon med. Trots feber och att jag mår skit. Det är bara att kämpa på men sen ska jag förhoppningsvis va ledig i två dagar.
Snart fyller Nova 2 år med. Tänkte att jag och marita skulle åka till ikea på onsdag och köpa present åt henne.
På torsdag är tanken att Linda och lilla Liam ska komma hit med när vi är lediga.
Jag hoppas vårat vardagsrumms bord kommer snart med. Det skulle komma denna veckan sa dom.
Vårat köksbord kom ju förra veckan och idag har jag köpt vaxolja till det så det blir fint och håller sig bra:)
Nu ska jag strax åka och hämta Daniel. Nova ligger i sin säng men har inte somnat än för jag hör hur hon pratar där inne.

Hoppas alla haft en trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar