onsdag 24 augusti 2011

Dagen

idag gick vi upp samtidigt hela familjen. Jag och Daniel började samtidigt idag vilket typ aldrig händer.
Så han åkte med och lämnade Nova på dagis så körde jag honom till jobbet. Han fick va lite tidig så jag hann till jobbet i tid.
Idag har varit en väldigt lugn dag på jobbet.
Jag har fått jätte fina naglar med.

Nova hade lång dag på dagis idag för första gången.
När jag hämtade henne vid 8 så va hon trött. Jag stot och pratade med Mia på dagis en stund sen åkte jag och Nova hem och gosade i soffan.
Nova är super över trött och just nu ligger i sin säng och vill inte alls sova men hon pipper och gråter för allt nu ikväll.
Jag har betalat räkningar nu på kvällen med.
Daniel är inte hemma än vi vår väl se när han dyker upp.
Vet inte om dom skulle ut och äta när dom va klara eller nått.
Det är iaf snart sängen för min del med.
Jag är super trött och ont i rygg och fötterna.
Ne får väl gå in till Nova så hon somnar snart kanske hon ligger i sin säng och ropar på mamma.

- Posted using BlogPress from my IPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar