tisdag 16 augusti 2011

Sista dagen


Idag åker Lotta Tony och Jesper hem.
Imorse tog vi det ganska lugnt. Bara små plockade och diska.
Mamma och mormor kom hit och sa hej då till Lotta och dom.
Sen åkte vi till överby en sväng och handlade lite.
Så slutade Daniel lagom som vi skulle åka därifrån så då hämtade vi honom på vägen.
Sen körde jag hem Lotta och Tony. Nova fick va hemma med dom en stund. Jag och Daniel åkte och kollade på soffor.
Vi hittade en som vi har bestämt oss för nu.
Nu hoppas vi bara att vi blir av med våran gamla med.
Sen åkte vi hem och åt lite smått.
Nu tar vi det bara lugnt och Tony sover för dom ska ju köra hem i natt.
Så klart ringde dom från jobbet men och fråga om jag kunde jobba idag men idag kan jag inte tyvärr.
Sen blir det att äta pizza eller Kina mat innan Lotta och Tony ska åka hem.
Jag och Lotta hittade kläder till oss på överby med. Varsitt par shorts och en kjol :)
Nu blir det kaffe och slappa i soffan

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar