fredag 19 augusti 2011

Trött.

I tisdag kväll åkte Lotta och Tony hem.
Då blev det en hyfsat tidig kväll tog det bara lugnt i soffan efter att dom åkte sen gick vi och la oss.
I tisdags fick jag jobba längre för vi har en tjej som va sjuk som tur va så fick jag godkännt att ta in ifrån en annan butik och en tjej från angereds butiken kunde komma så jag fick gå hem vid 5.
Mormor va snäll och hämtade Nova på dagis.
Dock glömde hon att löga ur Novas jacka och rev kläder och extra kläderna ur sin bli när hon åkte hem igen så dom åkte med henne till Örebro.
Angelica hade extra regnkläder till Maya som jag kunde låna så länge iaf.
Vi va på cirus sen på kvällen och Nova tyckte att det va roligt hon satt där och klappade händerna.
Igår jobbade jag hela dagen och Daniel och Nova va lediga. När jag km hem så gjorde vi lite tacos.
Idag hade vi sovmorgon det va super skönt.
Sen va det att lämna Nova på dagis och åka och jobba.
Hämtade Daniel och mamma nu på kvällen. I morgon blir det att gå upp tidigt och köra Daniel och mamma. Sen hem en stund innan man själv ska jobba.



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar