söndag 28 augusti 2011

Ledig i morgon

Nu är denna veckan slut. Jag har jobbat idag på dagen. Har varit väldigt trött för det blev väldigt sent i natt.
Vi hade en hel del att göra på jobbet denna helgen så det är bra. Dagen går fortare då.
När jag kom hem så åt jag lite mat som daniel hade sparat åt mig :)
Sen gick jag och Nova till kiosken och handlade lite gott.
Sen har vi tittat på några avsnitt av Dexter.
Jag köpte 3 tröjor åt Daniel idag med och en plånboks väska åt Nova.
Köpte skor åt mig och Daniel här om dagen med.
I morgon är jag ledig vilket ska bli väldigt skönt.
Jag ska försöka orka röja lite här hemma och så ska jag tvätta i morgon kväll.
Dom kommer och kollar på vad det är för fel på våran diskmaskin i morgon med. Så jag måste hålla mig hemma oavsett.
Så blir det nog massa mys med Nova med :)
Nu ska jag sova natti natti.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar