torsdag 25 augusti 2011

Mys

Idag gick jag och Nova upp ganska tidigt. Nova vaknade när Daniel skulle till jobbet och ville inte sova mer. Jag va dö trött men va bara att gå upp.
Angelica kom hit och drack lite kaffe på morgonen.
Sen åkte jag och Nova till stan.
Vi gick och tittade lite och så. Gick till systemet och köpte öl till Daniel som han ska ha på kräftskivan på lördag. Angelica bad mig köpa några cider med så det gjorde jag.
Så gick vi till Apoteket och så tittade vi lite på lindex.
Så va vi på Hemköp med.
Sen gick vi och tog en fika på prinsses Nova åt glass och jag en kaka.
Jag köpte en fin buket blommor med.
Vi hade jätte mysigt.
Sen körde jag Nova till dagis så åkte jag till jobbet.
När jag hämtade Nova nu på kvällen va hon jätte trött och somnade redan i bilen så jag bara bar upp henne.
Jag och Daniel har ätit lite mat och tittat på ett avsnitt dexter.
Nu blir det att sova jobb i morgon med.



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar