lördag 20 augusti 2011

Lördag

Idag gick vi upp tidigt.
Gick upp och körde mamma och Daniel till jobbet så handla till Anton sen åkte vi hem.
Jag och Nova gosa lite när vi kom hem åt frukost och så jag drack lite kaffe med. Sen va det att göra sig i ordning och köra henne till dagis och åka till jobbet.
Jag trodde att vi skulle ha massor att göra idag eftersom att skolan börjat till veckan och att det va barnbidrag igår men det blev lugnare än jag trodde. Va kanske för att det va så fint väder idag.
När jag skulle åka hem så ringde mamma så jag mötte upp dom så köpte vi hem pizza. Mamma och Albin åt här hemma med oss. Så drack vi lite te efter maten och pratade lite.
Nu håller jag på att tvätta fast jag hade hellre gått och lagt mig är super trött men men tvättas måste det.
Jag har haft en riktigt trött och gnällig dotter nu på kvällen nu har hon dock legat i sin säng i snart två timmar. Hon knackade bara på dörren en gång och ropade att hon ville ha välling så det fick hon.
Hon är lite rolig med det efter att man sagt god natt till henne och hon ligger i sin säng så kommer hon sällan ut ur rummet men hon knackar och ropar ibland men kommer bara om jag säger att hon får komma ut eller går in till henne.
Nu ska jag titta lite på tv tills tvätten är klar.
Sen blir det sova ska j upp och jobba i morgon.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar