lördag 8 januari 2011

årets första träning

Imorse gick jag upp tidigt och körde Daniel och Anki till jobbet.
Nova vaknade med när vi gick upp då vilket är ovanligt henne får man oftast väcka om det är tidigare än 9 och hon vaknade vid 6 idag.
efter att vi släppt av Anki så åkte vi til lilla edet för att hämta Stefan. Honom körde vi till bowlinghallen för han skulle spela match.
Sen körde jag Nova till dagis och åkte och jobba.
Sen hem och laga mat och så.
Ann kom hit vid halv 7 och hämtade upp mig. Då åkte vi till Trollhättan och hämtade Andreas.
Sen åkte vi och träna.
Det va årets första träning för både mig och Ann. Det kändes jätte bra att träna idag och jag har varit på jätte dåligt humör idag med och det försvann efter träningen.
Nu har Daniel och Andreas precis åkt till Trollhättan igen för dom skulle gå ut och jag ska gå och lägga mig.
Ska ju jobba i ,orgon med men inte så många timmar.
Jag längtar verkligen till sommaren nu. Man gör det ännu mer nu när det har regnat hela dagen med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar