söndag 23 januari 2011

Slutet på veckan

Idag är det söndag och slutet på veckan.
Jag och Daniel har jobbat denna helgen och Nova har varit på dagis.
I fredags jobbade jag på kvällen sen åkte vi hem och bara tog det lugnt.
Igår jobbade jag bara till 3.
När jag hämtade Nova på dagis igår så blev hon jätte arg på mig och ville inte gå hem.
Sen träffade vi Peter och Marita på torpahallen.
Så vi åkte hem till dom och fikade och blev kvar där tills på kvällen så på kvällen så åt vi tacos hos dom och så badade Nova hos Peter och Marita med dockan.
Idag så jobbade vi på förmiddagen sen åkte jag och hämtade Nova och Albin på dagis.
Dom hade bakat idag så Nova hade med sig en jätte sött liten sockerkaka hem.
Den va riktigt sött såg ut precis som en vanligsockerkaka fast i mini format.
När jag va på väg hem så ringde Marita och ville att Nova skulle komma dit en stund för Mikael va hemma från norge idag. Nova tycker att han är jätte roligt men det är väl för att han alltid busar så med henne.
När jag gick och hämtade henne så hade dom precis ätit så då fick jag med mig mat hem åt mig och Daniel med:) Så idag så behövde jag inte heller laga mat:)
Det va skönt för jag är jätte trött idag jag har sovit så dåligt dom senaste nätterna. Jag har massa konstiga drömmar hela tiden.
Nu är jag hemma hos mamma och är här med Albin medans mamma är och lämnar Angelica vid tåget.

Imorgon är både jag och Daniel lediga.
Vårat köksbord kommer imorgon som vi igentilgen har avbeställt så jag är lite fundersam över det och ska ringa till dom i morgon.
Så blir det väl förhoppningsvis att åka och träna imorgon med.
Imorgon fyller Milo ett år så vi får väl se om vi är välkommna att komma och hälsa på en sväng i morgon.
Helgen har varit väldigt lugn annars både på jobbet och hemma.


Hoppas alla har haft en bra helg och en bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar