söndag 16 januari 2011

Blev att jobba

Idag på förmiddagen så va jag först inne och hjälpte mamma att hämta kartonger på vinden.
Sen bakade jag och Nova en sockerkaka. Hon åt massa smet sen av det som blev kvar. Sen har hon ståt och diskat massor.
Så ringde mamma och undraom vi ville ha mat. Så vi va inne hos henne och åt. Ann ringde ifrån jobbet med och undrade om jag kunnde komma och jobba så det va bara att åka till jobbet. Blev inte många timmar men det är ju på en söndag å då kan man ju inte säga nej ju.
Sen köpte jag med mig pizza hem för det sa Daniel i morse att han ville ha idag så då blev det så.
Nu har mamma och Albin varit här och spelat binglotto.
Nova står vid disken igen och sölar med vattnet.
Jag har precis bokat in mig på ett pass på gymet i morgon så imorgon blir det combat för mig och Ann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar