lördag 29 januari 2011

Lördag

Idag är det lördag och ledig helg.
Jag och Nova gick upp vid 9 idag. Så jag har hunnit plocka lite nu på förmiddagen satt på en maskin tvätt plockat ur diskmaskinen och lite sånt.
Daniel har inte kommit hem än han va ute igår så ringde han och sa att han skulle komma hem idag.
Idag ska vi till Daniels föräldrar på kalas för daniels lille bror har fyllt är.

Här om dagen va jag och Ann på ett core pass. Va 4 år sen jag va på ett sist, Det kändes i magen måste jag säga.
Men jag tycker att det är riktigt skönt att träna jag blir mycket gladare efteråt och jag ser det lite som min egen tid då är det bara jag och min musik. Det måste man ha ibland med.
Det är sönt att va ledig i ett par dagar nu.
Det har varit mycket på jobbet denna veckan.
Så nu blir det mys med Nova hela helgen.

3 kommentarer:

  1. du glömde ju pumpen idag! Fy skäms!

    SvaraRadera
  2. Bloggen: www.lecj.weblogg.se

    Tack för idag. Jätte kul att se er igen! Vi ses på torsdag! Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Ann jag glömde inte hade inget val eftersom att jag hade nova å daniel inte va hemma.

    Tack själv Linda det va jätte kul att se er med. Ja det gör vi. Kram

    SvaraRadera