fredag 7 januari 2011

Fredag

Idag är det fredag.
Jag och Nova gick upp ganska sent idag. Jag satten henne framför en film och med lite yoghurt där satt hon snällt och tittade.
Jag hann städa undan våran gran under tiden och så. Så nu är den borta med. Det känns skönt. Dan barrade nått fruktansvärt. fyllde tre påsar med barr efter att jag tagit ut den.
Sen körde vi Daniel till jobbet. Så åkte vi och hämtade Stefan och körde honom till Anne. Där åt vi mat och drack lite kaffe.
Nu sover Nova och om en stund kommer mamma och Albin hit till mig en stund.
Sen ska jag hämta Daniel på jobbet med.
Denna helgen ska vi jobba båda två och Nova ska till dagis.
Jag jobbar bara korta dagar denna helgen.
I måndags hade vi inventering på jobbet så jag va inte hemma förrän halv 1 på natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar