tisdag 18 januari 2011

Tisdag 18/1

Idag gjorde jag och Nova inte så mycket på förmiddagen. Vi va bara hemma och hade det mysig.
Daniel jobbade förmiddag idag så han va inte hemma när vi gick upp.
Jag gick och lämnade Nova hos Peter och Marita vid halv 1 ungefär.
Då stog dom och lagade mat. Sen skulle Nova och Marita gå ut och gå en stund.
Jag åkte och jobbade. Idag har varit en lugn dag på jobbet. KOm en del varor som tur va för annars hade vi inte haft mycket att göra.
Efter jobbet så åkte jag direkt till gymet å körde ett träningspass.
Nu har vi ätit lite kvällsmat och tittat på lite tv.
Nova har precis lagt sig.
I morgon är både jag och Daniel lediga.
Daniel ska åka och träna i morgon. Sen får vi se vad vi hittar på i morgon. Kanske gå ut en sväng om det är fint väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar